Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Geüpdatet 7 months ago door Ruben Hiemstra

Mocht je nog niet ingelogd zijn op ons dashboard, ga dan naar https://dashboard.xxlwebhosting.com . Log in met de gegevens die je van ons hebt ontvangen.

Klik daarna in het linker menu op "Bestellingen".

Hier staat een overzicht van je bestellingen. Je kan hier zien wat de status is van je bestelling. Hieronder een uitleg van de tabel.

Bestelnummer: Hier staat het bestelnummer.
Datum: Dit is de datum van de bestelling.
Omschrijving: Hier staat een omschrijving van het product.
Prijs: Dit is de prijs van je bestelde item. 
Status: Hier staat de status van je bestelling. Er zijn meerdere statussen mogelijk:

  • Ontvangen: De bestelling is ontvangen en wordt gekeurd
  • In Behandeling: De bestelling is in behandeling en wordt klaargemaakt.
  • In Afwachting: De bestelling is niet bevestigd, neem contact op met ons! 
  • Behandeld: De bestelling is behandeld en de diensten zijn actief. 
  • Geannuleerd: De bestelling is geannuleerd en er is niks aangemaakt.

Je kan een nieuwe bestelling plaatsen door op de knop " Bestellen " te klikken, deze vindt je rechtsboven.


Mocht je nog vragen hebben kan je altijd terecht bij onze support. Door in het dashboard op het praatballonnetje te klikken, kan je een chat met ons starten. 



Hoe hebben we het gedaan?